tisdag 21 juni 2011

En dag där vädret

verkligen har varit växlande.
Dagen började gråmulen sen kröp solen fram och visade upp sin bästa sida. När jag åkte till jobbet och var mellan hemkommunen och kommunen där jag jobbar så ösregnade det. Regnet missade vårt hem så här var det iallafall uppehåll.
Gubben har stått på vedbacken och klyvit ved, besiktat sin äldsta brors husvagn, klippt gräsmattan och varit duktig.
Älva har vandrat emellan spelet på datorn och kaninerna.
Jag har som sagt var jobbat mellan 15 och 20 och nu är jag ledig i 2 dagar.
När jag kom hem möttes jag av en glad Älva med en kanin i famnen. Efter klädombyte så gick jag ut och kelade med kaninerna.

Hanen
Honan


Nu ikväll har det börjat blåsa och det betyder väl att det blir dåligt väder imorgon.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HÅLL TUMMARNA FÖR VACKERT VÄDER IMORGON!!!


2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att ni slipper vår storm och vårt regn....
    Söta kaniner!

    SvaraRadera