lördag 28 maj 2011

Ytterligare en dag

har gått och så där jättemycket har jag inte gjort.
Hjälpt gubbens brorsa en stund på förmiddan.
Sen kom min brorsans sambo och strax efter brorsan och brorsdotter.
Fika och prata lite.
När de åkt blev det lite matlagning, tacos. :-)
Efter maten gick gubben ut på vedbacken och såga en stund. Han fick hjälp av tomten.
Älva och jag hamnade framför varsin dator och där blev vi sittande hela eftermiddan/kvällen.
Gubben och tomten tittar på TV och jag hoppas att alla snart är trötta så vi kan gå och lägga oss.
En grej som var nödvändig och det var att plantera tomatplantorna som jag köpte för några veckor sedan. Fick hjälp av min käre gubbe.
Det har varit en dag med regn, lite solsken, blåst osv och förresten så klippte gubben och tomten gräsmattan innan TV-tittandet.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

DRÖM NU OM VACKERT VÄDER SÅ VI FÅR DET IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar