måndag 23 maj 2011

Vilket regn det

kom igårkväll vid 22-tiden. Imorse var det 5 mm i vår regnmätare.
Dagen började med en grå himmel, men vartefter dagen gick så kom solen fram och nu skiner den för fullt, men tyvärr blåser det väldigt mycket. Och det är ingen värme i vindarna heller.
Jobbat har jag gjort och var trött när jag kom hem för jag vet inte vem som tog min goda nattsömn i natt.
Jag vet inte hur många gånger jag tittade på klockan och när den väl ringde så var jag faktiskt ganska pigg.
Nu vankas det snart mat och vad som händer efter det har jag ingen aning om.

2 kommentarer:

  1. KAllblåst är de..... Synd för när solen tittar fram så är det ganska skönt!

    SvaraRadera
  2. Det har regnat här i natt också. Fast jag har ingen koll på hur mycket. Den gråa småkulna morgonen övergick även här till en strålande dag.

    SvaraRadera