måndag 9 maj 2011

Så slutade denna dag

med en snabb, kort promenad med hundarna.
Den har varit solig och varm. Riktigt skönt faktiskt. De gula tulpanerna i solskenet mötte mig mitt på dan när jag kom hem efter ett ärende på byn.
Det blev lite lunchlagning och en liten lugn stund för att sen bära iväg till min arbetarkommun där jag klippte mig(önskar att jag vaknar i samma fina frisyr imorgonbitti).
Hade Älva med mig så vi åkte till ett köpcentrum där vi hittade lite kläder.
Gubben min hade varit ute på vedbacken och staplat ved innan han gick in och fixade middagsmat åt oss.
Gubben hjälpte Älva med läxan medan jag satt ute på altanen och broderade lite.



HelloKitty-katten

Nu ska den sköna sängen sökas upp och klockan ringer 5.30 i morgon med.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN SKÖN TISDAG IMORGON!!!



1 kommentar: