lördag 14 maj 2011

Liten sammanfattning av

dagarna som gått:
Iförrgår eftermiddag jobbade jag hela kvällen och orkade inte gå in på datorn när jag kom hem. :-)
Vi hade bra väder och det mesta var helt okej.
Igår var det inte lika varmt som det varit och jag hade en lång trött dag. Ville bara sova och jag kunde inte göra det. :-(
Jag är gräsänka för gubben och hans äldre bror åkte ner till den yngste och skulle hjälpa honom med att flytta något.
Jag och Älva satt vid datorerna och sen tittade vi på en film och under tiden broderade jag på HelloKitty-katten. Jag hoppas att jag blir klar med det svarta idag så jag kan börja på med vitt, rosa och den gula nosen snart. Och då måste jag ju leta fler mönster på HelloKitty också. ;-)


Kommer att bli så söt så :-)

Efter en god natts sömn ska vi försöka oss ut och handla lite katt- och hundmat och lite till också.

Det är molnigare idag än vad det varit på flera dagar, men jag hoppas att vi slipper regn och åska idag iallafall.

Ha en fortsatt skön lördag allihopa!!!

3 kommentarer:

  1. Här har det hällt ner hela natten och halva dan.... Men nu lovar de snö *surmun*

    SvaraRadera
  2. Nu i kväll började det regna hos oss och ganska ordentligt också. Åskat har det däremot inte gjort, än så länge...

    SvaraRadera
  3. Kitty kommer garanterat bli så söööt!
    i går mitt på dag övergick regnet till snö...huvva ligen.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera