lördag 7 maj 2011

Just nu önskar jag

att jag låg i min säng hemma och sov.
Men det gör jag inte!
Jag sitter på jobbet och ska hålla mig vaken tills jag är hemma igen.
Det blev ju en tidig morgon och jag kunde inte sova sen på förmiddan. Sen kom eftermiddan och det var lika illa då. (Sov dåligt på natten också:-()
Efter mat och lite hoppande på studsmattan så la jag mig på altanen och försökte sova åtminstone 1 timme. Och det var väl lite si och så med det, men vila blev det iallafall.
Tvättmaskin och tumlare snurrar på och mina ägg kokar på den nya spisen som vi fått på jobbet och som är värdelös. Jag vet inte hur lång tid den tar på sig för att koka upp vatten i en kastrull som har lock. :-(
Det blev faktiskt varmare framåt kvällen och det ska visst fortsätta så hela helgen. :-)



HOPPAS ATT NI ALLA HAR EN BRA NATT OCH SOVER GOTT!!!


P.S. Jag vet att HelloKitty funnits ganska länge, hur länge har jag ingen aning om, men jag har äntligen fått tillfälle att bekanta mig med henne ännu mer :-) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar