lördag 7 maj 2011

Idag blev det bättre

med sömnen på förmiddan och jag sov till 12.
Efter det har dagen rullat på i sakta mak.
Gubben hade hjälp en stund ute på vedbacken av en tomte och en Älva. :-)
Jag fick besök av Gunilla och som alltid är det trevligt. :-)
Efter många om och men blev det till slut mat och efter den åkte vi ner till byn och handlade mjölk och lördagsgodis.
Resten av kvällen har det bara slöats på.
Och så har jag broderat. :-)






HelloKitty-katt



Kom ganska långt på den stunden jag satt. :-)

Gubben, tomten och Älva har tittat på TV och jag har suttit och spanat in Facebook och bloggar.

Det har varit soligt och ganska varmt idag och vi har suttit ute ganska mycket idag. Och det ska visst bli varmare imorgon. :-)

Men det behövs även regn för det är torrt ute i naturen nu.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HA EN RIKTIGT SKÖN SÖNDAG!!!




4 kommentarer:

  1. Men jag är egoist och bara njuter av värmen. Regna kan det få göra på nätterna för mig.
    Ha nu en skön söndag.

    SvaraRadera
  2. Vad söt den börjar att bli. Du kom en bra bit i går ser jag. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en bra söndag åxå. Här ska tvättas och handlas och städas....

    SvaraRadera