onsdag 4 maj 2011

Det blev cirka

2 timmars sömn i förmiddags av olika anledningar och nu ska jag tala om att det ska bli skönt att gå och lägga sig.
Det har inte hänt mycket här, men jag har börjat på en HelloKitty-katt idag. Har fått HelloKitty-feber. :-)


HelloKitty-katt

När jag var ner till byn och köpte mjölk så fick jag syn på en godispåse med HelloKitty och den fick följa med hem. Men godiset var inte så gott som det var sött(inte smaken alltså).

Imorse när jag åkte hemåt så kom det ner snöflingor. :-(

Och det har varit en kall dag idag också, men solen har visat sig och det var skönt ute på altanen en stund ikväll.

Nej, nu är det nattkissning för hundar och sänggång för oss strax.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!



3 kommentarer:

  1. Nä, inget Hallo Kitty godis...bättre då att sy dom!! Blir spännande att se hur hon ska se ut ...när du är klar med henne. Sov gott!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. -3,4 inatt igen..... Men till veckan ska det väl vända.... fårman hoppas. Vill slippa ullvantar och mössa och överdragsbyxor nu...

    SvaraRadera
  3. Inte mycket varmare idag men de har "lovat" värme till helgen! ;)

    SvaraRadera