tisdag 5 april 2011

Vi har kommit

hem från vår lilla tripp på ca 22 mil. Åkt på vägar som vi bara sett skylten till. Stannade till vid 1 glasbruk som vi sagt i många år att vi ska titta in på. Och nu är det gjort. Åkte också förbi stället där mina svärföräldrar bodde i några år för flera år sedan. Och inte såg det lika ut som när de bodde där. Hemma har vi fikat lite, planterat några penséer och gubben har fortsatt att minröja gräsmattan(ta bort hundbajs). Jag har gått som en arbetsledare. ;-) Under vår resa har vi haft både solsken, lite regn och grått och nu här hemma så regnar det och blåser. Och jag vet varför! Min jobbarkompis döda ju en spindel igår. :-(

4 kommentarer:

  1. Länge sedan jag såg en. en spindel alltså. :)

    SvaraRadera
  2. Penseeer!!!!!!! De lät väldigt långt bort.....

    SvaraRadera
  3. spindlar tar seg bäst ut i tillplattat,död tillstånd...

    SvaraRadera