lördag 9 april 2011

Vi hade en

jättetrevlig kväll med 1 timmes bowling och sen god mat. Hur mycket poäng jag fick i bowlingen har jag ingen aning om, men jag vet att jag vann inte. Innan vi åkte hemåt så var vi in på puben i min arbetarkommun och det var riktigt trevligt att se hur det var där eftersom jag och gubben aldrig varit där. Före 7 imorse så väckte hundarna oss så gubben gick ner med de 2 labbarna, släppte ut dem och la sig här nere och sov sen. Jag och taxen fortsatte sova däruppe till klockan var 9. Solen skiner MEN tyvärr blåser det även idag. Just nu är gubben nere hos en granne och hjälper honom med TV:n. Grannen har köpt en ny boxer och förstår sig inte riktigt på den. Och det tycker jag är helt okej eftersom grannen är 80. :-) Duka undan och göra något nu kanske...

2 kommentarer:

  1. Det låter kul med bowling. Och pub ännu roligare.

    SvaraRadera
  2. Blev lite pub här åxå iväntan på att Dileva skulle skriva autograf *ler*

    SvaraRadera