fredag 8 april 2011

Riktigt aprilväder

är det idag. Det har varit sol, det har regnat och nu har det börjat blåsa igen. Blåste ordentligt igår och har varit vindstilla under hela förmiddan. Jag har arbetat mellan 7 och 11.30 idag och nu är jag ledig fram till måndag klockan 14.
Min lunch idag

Släppte ut hundar när jag kom hem och värmde en matlåda för ikväll ska gubben och jag ut med hans arbetskamrater och spela bowling.

(Ska bara tala om att det regnar igen) :-(

Har kört en tvättmaskin med handdukar också och gett fåglarna mat därute. Precis nu kom den gula postbilen, men jag tror att gubben får ta in posten för jag brukar inte få så rolig post. Det är ju mest reklam och räkningar som hamnar i lådan.

(Nu skiner solen igen)

1 kommentar:

  1. hoppas du får en mysig kväll och en trevlig helg :)) kram

    SvaraRadera