tisdag 26 april 2011

Jomenvisst är det ett

Hello Kitty-broderi jag håller på med. :-) Verkar vara väldigt lättsytt eller så tycker jag bara att det är roligt med något nytt.
Broderiet ska en Älva få som har flyttat hem till oss för förhoppningsvis en lång tid. Och denna lilla Älva tar en hel del tid så just nu får mycket som jag tycker är roligt att göra stå tillbaka.
Som detta med datorn och jag ska erkänna att jag saknar det, men det blir nog bättre.
Det har varit en fin dag även idag, men lite kyligare än dagarna i påsk. Det har t.o.m regnat lite grann idag har gubben berättat för mig för jag har inte märkt någonting av det.
Vi har varit och storhandlat ikväll och innan vi åkte till den stora affären så käkade vi på den det stället med stort M(en liten muta för att vi skulle få någon att följa med och handla:-)).
Imorgon ska jag försöka vara riktigt duktig och ta reda på all ren tvätt som ligger. Och sen skulle nog den där dammsugaren behöva motioneras lite.
Nu börjar det vara dags för den där sängen igen och det ska bli skönt att lägga sig i en renbäddad säng. :-)

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar: