måndag 25 april 2011

Hoppsan och nu är

påskhelgen över för iår och vackert väder har vi haft hela helgen. :-)
Jag har ju jobbat mellan 7 och 11 och nu är jag ledig fram till torsdag klockan 15.
Denna tulpanknopp fick jag se när jag kom hem från jobbet. Nu går det nästan för fort ute i naturen.

Tulpanknopp

Jag fixade maten idag och det blev ris, kyckling, sås och sallad.

Två tvättmaskiner blev också körda och upphängda ute. Den rena tvätten ligger i en korg och väntar på att jag ska vika den, men det får bli imorgon.

Däremot fick jag vattumannen-tavlan klar ikväll och sen blev det en liten stund med datorn.

Vattumannen

Efter datorn letade jag fram aidaväv, broderigarn och mönster och påbörjade ett nytt broderi som jag tror kommer gå ganska fort att göra om jag bara får tid att hålla på.



Vad tror ni det ska bli för något???

Jag har tagit en kortare promenad med hundarna alldeles själv för mitt sällskap här hemma var inte intresserade ikväll. :-(

Nu äts det kvällsmacka här och sen ska det traskas mot sängen.

Imorgonbitti hoppas jag på lite sovmorgon eller så kanske jag är morgonpigg och rask och hoppar upp hur sängen och får mycket nyttiga saker gjorda.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

HOPPAS ATT NI ALLA FÅR EN UNDERBAR TISDAG!!!





2 kommentarer:

  1. ser ut som ett Hello Kitty broderi :)

    SvaraRadera
  2. Tänkte åxå gissa på Hello Kitty.... Vattumanstavlan blev jättefin!

    SvaraRadera