torsdag 14 april 2011

Börjar bli lite trött,

men det är kanske inte så konstigt eftersom jag sov knappt 3 timmar på förmiddan. Jag och gubben var på banken och fick lite rådgivning och det var väldigt nyttig information vi fick om vår ekonomi. På en del håll kommer vi nog att spara in lite pengar i framtiden. :-) Min bil fick en vårtvätt i tvättautomaten på macken och det var också välbehövligt. Pratade med en granne ett tag och under tiden fixade gubben maten. Tack älskling! Sen har det inte hänt så där jättemycket. Nu har gubben åkt med sin äldre bror för att hämta dennes bil på hans jobb som absolut inte ville starta när han skulle åka hem. Det är deras tur att ha otur med sina bilar nu. Och med egen erfarenhet så vet jag att det inte alls är roligt. Det har varit vackert väder och ganska varmt idag. Jag har inte hunnit njuta av det vackra vädret idag, men jag hoppas på att det är lika vackert imorgon också.

2 kommentarer: