måndag 4 april 2011

Arbetsdagen är

avklarad och hundarna hämtade hos gubben. Jag hamnade framför datorn direkt jag kom hem, men kvällen är ju inte slut än. :-) Har lite ont i huvudet som inte riktigt vill gå över och jag har haft det i ett par dagar nu, men det är ju iallafall inte magsjuka. En jobbarkompis till mig ringde sig sjuk i natt och hade åkt på magsjuka. Hon var en av de som klarade sig i januari när det gick på jobbet. Dagen har börjat grå och trist, men nu har solen hälsat på(fast en jobbarkompis trampade ihjäl en spindel) . Hoppas nu att solen stannar i några dagar också. Imorgon är jag ledig. Jag vet precis vad jag/vi ska göra, men en liten sovmorgon hoppas jag att jag får. Eller så blir det en morgonpromenad. :-)

3 kommentarer:

  1. Solen han gå i moön innan jag kom hem och hann ut med stickningen.....

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt när solen tittar fram. Litet blåsigt men varmt på hundpromenaden på eftermiddagen.
    Hoppas solen skiner i morgon också, så du får en skön ledighetsdag med litet sovmorgon eller en fin promenad.

    SvaraRadera
  3. Jag har hunnit med att fika i solen i dag.

    SvaraRadera