söndag 27 mars 2011

Varit vaken sen

ett par timmar tillbaka och hamnade naturligtvis framför datorn fast jag skulle vika rentvätt, suck. Har iallafall kört en tvättmaskin och den är klar nu och bara att hänga upp. Det har varit en kall natt och solen visar sig. Blåser lite gör det också. Jag vet inte om jag kan säga att jag sovit gott för ett tag i natt så låg jag bara och vred och vände på mig. När jag legat så en stund så gick gubben upp på toa och då kunde ju jag också göra det. :-) Några måsten har vi att göra idag och det viktigaste är väl att städa vårt städställe. Håller på att koka ägg till frukost och tyvärr gör vi det alltför sällan. Ha en fortsatt trevlig söndag!

2 kommentarer:

  1. Jo jag vet..... Jag tänkte fel.... Här snöar det och det är tvättdag. Måste läsa en alldeles för tjock bok idag. men först ska jag ha påtår och sticka lite!

    SvaraRadera