lördag 19 mars 2011

Vår kväll har

avslutats med tittande på TV, ätande på chips med dipp(mest gubben;-)) och stickande på halsduken för Sticka för livet(jag).
Kanalen vi tittade på var TVGold och vi började med Mike Hammer, sen Snobbar som jobbar och till sist 2 avsnitt Mord och inga visor.
Gamla klassiker som jag tycker fortfarande håller om man bara vill bli road och inte tänka så mycket. Den enda serie jag följde som yngre var Snobbar som jobbar.
Och vad jag tyckte de var snygga Roger Moore och Tony Curtis.
Roger Moore är fortfarande en stilig herre i sina bästa år och Tony Curtis roar i himmelen. Om jag minns rätt så dog han i höstas.
Alldeles strax är det dags för sängen och jag tänker inte ställa någon klocka för jag lär nog vakna i tid så jag hinner till jobbet till klockan 12.
Eller vad tror ni?
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR ATT DET BLIR ETT LIKA UNDERBART VÄDER IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har samma tur som jag för här är en fantastisk morgon

    SvaraRadera
  2. Vädret blev bättre.... Men då ska man ju åka hem igen ....

    SvaraRadera