onsdag 2 mars 2011

Ny dag, nya prövningar och

nya friska tag. :-)
Vid 3-snåret i natt kom grabben hem och när vi då vaknade hörde vi vattenpumpen gå väldigt ofta.
Gubben tröttnade på den och försökte lufta den då, men orkade inte hålla på så länge sådär mitt i natten.
Jag har gjort det nu, men jag tycker att den går för ofta iallafall, men det finns djur som dricker vatten och jag hoppas att det är därför den går nu.
Ska starta diskmaskinen för den är nästan överfull och det finns nästan inga temuggar kvar åt mig.
Elda ska jag också börja göra.
Det är runt 2 minus ute.
Sen ska jag försöka göra lite mer också(om jag lyckas).

2 kommentarer:

  1. Idag är det soligt men kylan är rå ... brrr!Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Vi har grått o rått. Känns inne också fast jag har ganska varmt. Får nog gå o tända brasan igen för varmare blir man ju inte av att se de dimmiga tv utsändningarna från Vm precis.

    SvaraRadera