torsdag 10 mars 2011

Måste erkänna att

det inte blev så mycket gjort som jag tänkte, men allt som jag inte gjorde finns kvar till imorgon. :-)
Inte har det varit något roligt väder ute heller. Det har både snöat och regnat. Halt är det också så jag fick verkligen se vart jag satte fötterna när jag slängde sopor och hämtade in posten.
Gubben åkte inte ut i skogen efter jobbet idag, men gick ut i kojan och höll på ett tag. En väldigt dålig bild tagen med mobilen, men det är en nyckelpiga som kryper runt på 1 glas som stod på diskbänken och den är fortfarande kvar där. Vet inte riktigt vart jag ska flytta den för ut är det ju ännu för kallt.
I söndags bakade jag en banankaka(har aldrig gjort det förut) och den blev så jättegod. Och den blir faktiskt bara godare och godare precis som om den mognar. Men den är snart slut. Nu ska jag bara komma ihåg var jag hittade receptet också.

3 kommentarer:

  1. Du får sätta över den lilla stackaren på nån blomma, för du får vara rädd om den.
    Bananreceptet mottages gärna sen.

    SvaraRadera
  2. Vågar inte baka för börjar jag äta så ... fortsätter jag! :)

    SvaraRadera