måndag 14 mars 2011

Måndagmorgon och

jag är redan på benen. :-)
Fick ett ryck igårkväll och ställde klockan på 6.
Klev upp, klädde på mig och följde med gubben en bit på väg till jobbet.
Hoppade ur bilen och gick ca 2 km hemåt på 20 minuter.
Nu hoppas jag att detta är början för mig att komma igång och gå igen efter det lååånga uppehållet sen i somras.
Det är ju faktiskt skönt att röra på sig lite grann.
Ska ju också vara med på vårruset i maj och det kan ju vara bra och ha rört sig innan dess så jag inte hamnar sist av alla och inte hänger med mina arbetskamrater.
När jag klivit upp tittade jag ut genom sovrumsfönstret och fick se några rådjur en bit bort som betade.
Sen såg jag 1 annat djur som jag först inte visste vad det var.
Men det var 1 räv som jagade något smådjur och såg skojig ut när han gjorde sina hopp mot bytet.
Måste komma ihåg och ta upp kikaren till sovrummet så jag kan se djuren bättre.
Ska göra(försöka) lite mer idag än att sitta vid datorn hela tiden. Börjar inte jobba förrän 20.45 så jag behöver sova en stund också, men det tar jag nog senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar