måndag 28 mars 2011

Måndagmorgon och uppe

nästan med tuppen var jag. Lite lyxig dag idag för jag och gubben har semester idag. Vi har lite måsten som gjorde att vi tog semester. Snö kom det lite grann inatt och den smälter nog snart för solen skiner så gott. Taxen såg lite förnärmad ut när gubben släppte in labbarna för han ville ligga kvar ute och fortsätta sola. :-) En maskin med handdukar är igångkört och snart klart för att laddas in i tumlaren. Skulle behöva ta mig i den berömda kragen och städa vårt finrum/matrum, men jag tycker det är tråkigt att städa. Men jag vill gärna ha fint kring mig. Det går ju faktiskt inte ihop eller hur? Jag har ett par timmar på mig att göra lite nytta så jag ska kanske sätta igång med det...

2 kommentarer:

  1. Städa är riktigt trist..... Men nödvändigt....

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ochså det är tråkigt att städa men det är ju roligt när det är gjort. Sen är det snart dags igen!!

    SvaraRadera