onsdag 16 mars 2011

Jag gjorde det igen och

ställde klockan på 6, klev upp och följde gubben en bit på väg och gick sedan hem.
Idag tog det 19 minuter att gå de där ca 2 kilometrarna.
Idag var det runt 9 minus, men skönt ändå.
Hemma igen så fyllde jag på fågelmaten så de flygande små ska ha något att stoppa i sina magar.
I en snödriva där vi parkerar bilarna så har jag sett detta hål. Hur det har blidats har jag ingen aning om, men jag vet iallafall att det inte är avgasröret som gjort det. Dels för att jag kör in bilen just där och det är rent runt hålet.
Det mystiska snöhålet
Jag borde göra något annat än att sitta här vid datorn nu när jag redan är uppe.
P.S. Jag sov som en stock inatt tills min klocka ringde. D.S

3 kommentarer:

  1. Skönt med promenad! Det önskar jag tat jag hann med varje dag...

    SvaraRadera
  2. Skönt med en morgonpromenad... JAg nockade mig själv med nässprejen och blödde näsblod så det blev varken buss eller promenad.

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt med de där promenaderna. Jag har ju gått minst 5 km varje dag innan operationen, så jag saknar det så mycket nu.

    SvaraRadera