söndag 13 mars 2011

Inte blev det solsken

och vackert väder idag så man kunde sitta ute.
Nej, grått och trist och en stund på förmiddan kom det ner lite mer snö också.
Ja, jag vet att det kommer att småsnöa fler gånger innan det blir vår och sommar, men det hade varit skönt att kunna suttit ute en stund med alla på jobbet idag.
Gubben har som vanligt varit duktig och varit och städat vårt ställe samt fixat mat till sig och grabben.
Jag var hemma vid 16.30 och har suttit vid köksbordet och den kära datorn och umgåtts med gubben som suttit med sin dator på andra sidan.
Här nedan kommer en bild på gubbens halsband som han fick av min brorsa med familj i födelsedagspresent och som min brorsdotter hade valt åt honom.
don´t liv faster than your angels can fly

1 kommentar:

  1. Du skriver ofta att ni sitter framför varsin dator, du o gubben - men jag misstänker att ni inte kollar på riktigt samma saker? När jag o min jägar-gubbe sitter framför varsin dator då kollar han på sport. Ishockey.

    Det var i alla fall ett klokt råd att leva efter, det på halsbandet!

    SvaraRadera