onsdag 23 mars 2011

Gjort lite mer

nytta nu.
Plockat om i lådan där vi har ljus så jag fick plats för våra servetter också.
"Råkade" titta i lådan där vi har diverse födelsedagskort och annat. Hittade kort från då vi gifte oss, från när vi fyllde 30(det är längesedan det) och ett tackkort från anhöriga när vi varit på en begravning.
Den känns som om det var alldeles nyss, men iår har det gått 10 år sedan hon dog. Men det är klart det är 6 år sedan min mamma dog.
Tiden går fort ibland.
Nu har jag börjat tina falukorven så det ska kunna bli nån mat idag. :-)

P.S. Tänk positivt-texten satt på vår bekants kylskåpsdörr och hon levde verkligen för meningarna som står det och förmedlade det till sina nära och kära. Hon hade inte alla gånger haft det så lätt i livet, men var en väldigt glad och positiv kvinna. Och nu delar jag med mig av orden/meningarna till er, mina bloggvänner. D.S

2 kommentarer: