söndag 20 mars 2011

En härlig söndag

har det varit med mycket sol och jobb för mig(inte alls jobbigt på jobbet :-)) .
Jag fick 1 sms på jobbet idag från gubben. Han bad mig köpa glass eller grädde när jag slutade jobba.
Så lydig som jag är så gjorde jag det. Passade på att tanka bilen också.
När jag kom hem blev jag jätteglad!
MIN ÄLSKADE GUBBE HADE BAKAT KLADDKAKA!
Det var det han ville ha glassen/grädden till.
Han hade också fixat till en sockerkaka.
Så vi har mumsat kladdkaka och glass så magarna blev nöjda.
Grabben kom hem och han ville INTE ha!
Han hade varit hos en av sina syrror idag och käkat en massa sötsaker så han var sugen på salta saker. :-)
Resten av denna kväll har vi tillbringat med våra datorer och TV:n.
Vår utlånade buss kom hem från sin norrlandsresa hel och varför skulle den inte vara det?
Nu är det dags för den sköna sängen igen och imorgon ska jag ladda för nattjobb.
Hoppas på fint väder så det kan bli en stund ute i solen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S. Av en händelse igårkväll så fick även gubben och jag se den fina månen. Den lyste in genom vårt ena köksfönster. :-) Ville väl säga hej. D.S

2 kommentarer: