lördag 19 mars 2011

En härlig dag har

det varit idag.
Vi kom inte ut på nån promenad, men ut i solen var vi en bra stund iallafall.
Hade privatchaufför även idag
Retade gubben lite imorse och tyckte att han faktiskt kunde kliva upp och gå en sväng precis som jag gjort denna vecka när jag kunnat.
Det tyckte väl inte han riktigt, men han skjutsade iallafall in mig och hämtade mig och därifrån åkte vi direkt till stället som vi städar och fick det gjort så han slipper göra det imorgon.
Nu sitter vi med varsin dator och umgås och tittar vi ut genom fönstret så ser vi en stor, full måne som lyser på oss.

3 kommentarer:

  1. Tittade oxå på fullmånen nyss...mycket vackert..lika vackert som solen lyst idag. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Jag har full förståelse att man inte kommenterar varje inlägg, jag blir glad för de gånger man skriver något. Men man blir lite avis på alla som får hur många kommenatarer som helst :)

    SvaraRadera
  3. Månen, är den hos dig? ;)

    SvaraRadera