tisdag 8 mars 2011

Då har jag

avverkat den sista tidiga morgonen för denna gång.
Imorgon blir det 1 kort arbetsdag för vi har personalträff och jag ska vara där klockan 12 och stanna till 15.
Efter jobbet idag hämtade jag hundar på gubbens jobb och sen hem satte på diskmaskinen som var överfull.
Öppnade altandörren och tog med mig en tekopp och satte mig ute en stund.
Tyvärr så blåser det så det var inte överdrivet varmt, men ändock skönt att sitta där en stund.
Nu har gubben varit hemma och vänt.
Han ska ut med traktorn i skogen och förhoppningsvis komma hem med 1 lass ved också.
Jag ska försöka och slita mig lite från datorn och göra något som laga mat och leta garn.
På Facebook pågår ju Stickcafé som jag bara måste titta in på då och då.
Kanske vore bättre att ha stickningen eller något annat handarbete i händerna när jag ändå sitter här framför datorn.
Undrar vad jag ska fixa för mat till den älskade, hårt arbetande gubben?

1 kommentar:

  1. Vadå stickcafé tänkte jag först, men det är ju tisdag idag, jag fick för mig att det var måndag eftersom jag började jobba idag. Skönt då är det ju redan onsdag i morgon och snart helg. Skönt....:)

    SvaraRadera