lördag 12 februari 2011

Så har ytterligare

en dag lagts till historien.
Och det är väl ingen speciell dag att komma ihåg för det har inte hänt ett dugg för mig sen jag klev upp ur sängen vid 12.30 idag.
Hamnade framför datorn och den har hållit mig i ett fast grepp hela tiden.
Måste försöka göra mig av med beroendet av spelen på facebook(men det är ju så kul att se hur det går för mig) för det tar på tok för mycket tid.
Gubben och tomten har suttit och tittat på sista filmen av Stig Larsons triologi om Salander.
Snart blir det sängen för ögonen vill inte riktigt vara med mig längre.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Ja ibland blir man bara lite "fast" i olika saker.Själv har jag suttit och väntat på"klockan"...lovade att hämta stora sonen med kompis och skjutsa hem en kompis... -14 grader utomhus och väldigt halt, men nu är vi hemma i säkert förvar. Hoppas du får en skön natt,jag tror att min blir jättebra eftersom barnen befinner sej där dom ska...endast"gubben" är ute och jobbar. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Det där frågespelet på FB är kul.

    SvaraRadera