torsdag 24 februari 2011

Det var ingen

svår beslutsångest egentligen, bara att jag skulle ringa några samtal för att bjuda in folk till imorgonkväll.
Den andra ångesten var vad jag skulle bjuda på.
Men allt är fixat nu så nu är jag lugn. :-)
Gubben och jag drog iväg en snabbis till staden där vi brukar handla och köpte in det som behövdes för morgondagen.
Nu har han gått och lagt sig och jag ska också trava upp till sängen.
Solen har faktiskt tittat fram ett par gånger idag, skönt.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Köttfärspaj, taco eller nåt gott med kyckling i nån god sås brukar alltid gå hem, gäller bara att variera så det inte blir samma nästa gång samma gäster kommer om dom kommer ofta.... Vi ska oxå ha fredags gäster...
    Ha det så trevligt!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera