tisdag 1 februari 2011

Det är tisdag och

1 februari idag.
Vart tog egentligen januari vägen?
Sitter och laddar för att jobba inatt och skulle behöva göra lite här hemma istället för att sitta vid datorn.
Det är inge roligt väder ute. Grått och trist och det blåser bra.
Gubben jobbar hela dagen och sen direkt efter jobbet ska han åka på möte så eventuellt kommer vi att träffas en kort stund innan jag måste åka. :-(
Och jag måste fixa mat till mig själv och jag gillar inte att äta själv, det är så tråkigt.
Ska slita mig från köksbordet nu iallafall och gå och tända i pannan.

4 kommentarer:

  1. Det var grått här också, men så helt plötsligt kom det en solstrimma, så härligt.
    Hoppas du får i dig nått och att natten sen går bra.

    SvaraRadera
  2. vi har oxå grått tråkigt väder där himlen är helt ensfärgad...inte ens katterna eller hunden vill ut så vi myser i soffan istället och det tycker jag du med skal göra så du orkar med natten :)

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittade till min blogg. Du är varmt välkommen dit igen.

    SvaraRadera
  4. Visst är det svårt att göra nåt att äta till sig själv! Man vill helst bara kasta i sig nåt medan man gör nåt annat, typ ser på tv eller läser på datorn...

    SvaraRadera