tisdag 8 februari 2011

Då var det mitt

i natten igen. :-)
Tvättmaskinen snurrar tillsammans med torktumlaren. Det blir rena, torra kläder som ska vikas och läggas i sina korgar.
Jag har rengjort 2 rullstolar och ställt tillbaka dem där de ska vara.
Ute faller det snö och jag tror att det är blötsnö.
Druckit lite te och käkat 2 ägg och saknar mina potatisskruvar. Jag vet att man inte ska äta godis/chips mitt i nätterna, men det är ju min belöning när jag gjort det jag ska.
Det är ca 4,5 timme kvar innan jag får låsa upp bilen och åka hemåt till hundar och säng.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du inte fick en besvärlig körning hem i blötsnö.

    SvaraRadera
  2. Måste vara jobbigt att vara uppe på nätterna och samtidigt vara allert.

    SvaraRadera
  3. Jag är också imponerad av dem som kan jobba natt för jag har provat och det passade mig inte alls.
    Ha det bra!

    SvaraRadera