onsdag 23 februari 2011

Då lägger vi

denna onsdag till handlingarna.
Först ett möte på förmiddan och eftermiddan gick i kursens tecken tillsammans med en arbetskamrat.
Nu vet vi hur vi ska "beställa" vikarier.
Gubben duktig och drog ut och hämta ett lass ved i skogen direkt efter jobbet.
Jag hamnade framför datorn som vanligt.
Nu är jag ledig fram till måndagmorgon, men jag ska försöka och inte bara slöa.
Tänkte(om nån tror jag klarar det) jobba på duktigt här hemma imorgon fram till klockan 15 och sen sitta med gott samvete och sticka eller göra något annat tillsammans med alla andra på Stickcafé på Facebook.
Det har varit en solig och kall dag. Just nu är det runt 20 minus ute.
Tycker om vintern, men nu börjar jag längta efter lite värme.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Alltid skönt med lite ledihet..själv har jag ett par dagars semester..försöker göra nåt skoj med minstingen, skridskor och äta glass tycker han om, naturligtvis är hans kompisar bra att ha oxå för mamma är ju inte så rolig hela tiden,....(konstigt...man har ju lite "måsten" oxå)Ha det så skönt på din ledighet. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Skönt att få några lediga dagar så där. En av fördelarna med ditt jobb.
    Nu håller jag tummarna att du håller vad du tänkt och inte sitter vid datorn förren kl 15. :)

    SvaraRadera