tisdag 22 februari 2011

Ännu en dag

att lägga till handlingarna snart.
Jobbat mellan 7 och 11.
Hem, började elda och satte igång datorn och då hände det inte så mycket(förstås).
Sen ringde Gunilla och frågade vad jag gjorde och om jag ville gå en liten promenad med henne. Och det ville jag förstås. :-)
Kallt var det, men skönt och solen sken.
In igen och inväntade gubben för transport till mötet.
Efter mötet var det bara att köra förbi macken för att tanka bilen(svor lite för att jag inte tanka igårkväll när soppan var billigare).
In på affärn innan den stängde för att köpa lite mjölk, bröd och Oboy.
Där inne träffade vi sambon till gubbens yngre bror med söner.
När vi äntligen var hemma så tog gubben fram dammsugaren och dammsög alla golv. Jag började elda och städade av toaletten här nere.
Våra blommor fick också vatten.
Om en stund blir det sängen, men min klocka kommer inte att ringa lika tidigt imorgonbitti som imorse.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S. Är det någon som kan tala om för mig när vintern börjar? Min gubbe äter filmjölk under sommarhalvåret och säger att han ska äta gröt sen på vintern. Men än så länge har han inte börjat äta gröt utan dricker Oboy till frukost. D.S.

2 kommentarer:

  1. Så där kan jag också svära ibland när jag tankar, men ibland har man tur åt andra håller också.

    SvaraRadera
  2. Självklart!!!!! Får du lite av mig =)

    SvaraRadera