söndag 9 januari 2011

Ytterligare har en

dag lagts tillhanda.
Gubben drog iväg och städade vårt ställe och jag vek tvätt och lite till tvätt.
Efter maten så drog vi iväg och hälsade på min brorsa, sambo och brorsdotter.
Efter besöket bytte gubbens brors bil mot vår buss på gatan utanför min brorsa och sen skjutsade vi hem tomten till sig.
Imorgon börjar allvaret igen för gubben som varit ledig i över 1 vecka och även för mig som varit ledig i 4 dagar.
Idag har det töat från taken och varit halt på vägarna.
Gillar inte töväder för det kommer att bli skitigt inne och blöta smutsiga hundar som kommer in.
Men för att vi ska få vår så måste även det även bli sånt väder.
Det blir nog sängen snart för gubbens väckarklocka kommer att ringa 5.30 imorgonbitti. Jag behöver nog ingen klocka för jag börjar inte förrän 15 och till dess ska jag nog ha hunnit vakna och gjort lite mer än att ha suttit vid datorn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN ARBETSVECKA ALLA NI SOM BÖRJAR JOBBA EFTER JULLEDIGHETEN!!!

1 kommentar:

  1. Så är det med töväder. Lerigt i hallen och så. Att inte djuren lär sig att torka av sig om tassarna innan de går in!

    SvaraRadera