tisdag 25 januari 2011

Vad jag var

trött när jag kom hem igårkväll efter arbetspass 2.
Hamnade framför datorn naturligtvis tills det var dags att sova.
Fick en välbehövlig, men inte så lång, sovmorgon för 2 av hundarna tyckte att de behövde ut en sväng vid 8. Sov sen till 9. :-)
Nu har gubben och jag suttit vid bordet och käkat frukost i lugn och ro.
Det är inte något trevligt väder ute. Snöar och är grått och blåser.
Hade ju hoppats på solsken så jag skulle kunna sitta ute en stund med ett handarbete i händerna.
Ska tvätta, ta reda på ren tvätt, plocka undan julen. Ha gubben att montera en tavla och sen hålla koll på vad som händer på Online Stickcafé i eftermiddag. Det ska vara färgglatt där :-)
Undrar om tvättmaskinen laddar sig själv och startar utan min hjälp?

2 kommentarer:

  1. Jag brukar också önska att saker ska göras av sig självt men det brukar aldrig lyckas. Men väntar man tillräckligt länge kanske någon annan (host, host) tar tag i det...

    SvaraRadera
  2. Testade du? Om tvättmaskinen är självgående?

    SvaraRadera