fredag 21 januari 2011

Så kom den

där kvällen igen och det är dags att sova.
Imorgonbitti ringer klockan 5.30 för mig och hur jag ska ta mig ur sängen vet jag inte för så tidigt har jag inte stigit upp på 1 vecka.
Gubben har sällskap av en tomte den här helgen och de ska hitta på lite nyttiga saker att uträtta imorgon medan jag jobbar och sliter.
Ibland(ofta) är jag bra korkad. Idag när jag åkte till jobbet så visste jag att de hade stängt av en gata som jag alltid brukar åka på OCH tror ni att jag kom ihåg det idag?
Nej, naturligtvis inte. Hade kommit på minuten till jobbet om jag inte hade behövt vända och åka flera kilometer extra.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Ibland tror jag bilen bara vet vilken väg den ska eftersom man kör samma väg varje dag. Så den tog säkert ut navigationen utan din hjälp och så blev det fel. :)

    SvaraRadera