tisdag 18 januari 2011

Oj, snart hela

denna dag gått och jag har ingenting gjort.
Magen bubblade som bara den igår efter middagen så det gjorde ont.
Sov som en liten gris gjorde jag ända till morgonen.
Vet inte riktigt vad klockan var när jag klev upp, men jag kunde iallafall inte sova längre.
Har varit ut en sväng och halka omkring lite. Först och kasta sopor och sen hämta tidningen.
Frukosten imorse bestod i en tekopp(som inte smaka alltför gott) och skorpor. Senare chockade jag kroppen och åt resterna från igår till lunch.
Och efter det så slocknade jag i 1 timme eller så.
Det mesta av dagen har gått åt till datorn och TV, slö och trött är jag.
Nu ikväll har vi ätit pyttipanna, ägg och rödbetor och magen jobbar igen, men det är klart bli tom sådär kan inte vara roligt.
Gubben är på övervåningen och plockar och plockar och är duktig som vanligt.
OCH han har ännu inte märkt av någon magsjuka!
Gubben lagade förresten maten i vanlig ordning, men idag tog jag reda på disken.

1 kommentar:

  1. Som här då, fast det är inget fel på min mage men maken är alltid sysselsatt.

    SvaraRadera