lördag 22 januari 2011

NU är min

halsduk med hjärtan klar.
Den blev ca 1,56 lång, lika lång som jag är. :-)
Idag har jag arbetat mellan 7 och 15. Och det har gått i ett sen jag kom till jobbet och jag åkte hem. Imorgon är en ny arbetsdag och då mellan 12 och 19.
Blev inte så glad när jag kom hem för kvar stod disk och mat efter gubben och tomtens måltid. Efter många om och men tog jag reda på den i ren irritation(tyckte jag gjort mitt på jobbet med sånt).
Blev väl lite förlåtande när gubben började säga att han inte mådde sådär överdrivet bra och kände sig varm. Han hade väl inte haft mycket matlust heller.
Hoppas nu bara att det är en förkylning och inte något annat.
Idag hade jag hört att det skulle vara sol ute, men det lilla jag såg av den var när jag åkte hem.
Och det har snöat idag!
Nu har klockan kommit till det magiska slaget då det är dags att gå och knyta sig så man är snäll imorgon både hemma och på jobbet. :-)
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN SÖNDAG!!!

1 kommentar:

  1. Ibland blir man arg på gubben sin och stunden efter så veknar hjärtat, det är väl därför man är gift ännu, kanske?

    SvaraRadera