söndag 23 januari 2011

Jo, visst blev

gubben sjuk i samma sjuka som jag. Men han har kommit lindrigare undan som tur är.
Undrar hur lång tid det egentligen tar mellan smitta och det bryter ut? Jag var ju sjuk förra lördan.
Så när jag åkte till jobbet idag så mådde jag absolut inte bra, men efter ett tag där så blev jag bättre och bättre. Mitt sjuka idag satt förhoppningsvis bara i mitt huvud.
Hatar att ha magsjuka och vet vad den kan ställa till med på mitt jobb.
Och på grund av att gubben blev sjuk nu har jag tagit semester en natt när jag skulle ha jobbat för jag vet vad dålig jag kommer att vara hela den dagen bara för oron att jag kan bli sjuk på natten(då jag är ensam där).
Imorgon är det lång arbetsdag för mig, först mellan 7 till 11 och sen 15 till 20.
Gubben han får vackert stanna hemma imorgon och även på tisdag blir det nog.
Idag har det kommit ner lite snö igen och har väl varit mellan 4-5 minusgrader.
Nej, nu är det sängen som gäller för klockan ringer ju 5.30 imorgonbitti igen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN RIKTIGT SKÖN MÅNDAG!!!

4 kommentarer:

  1. Stackars gubben! Det brukar ju vara så att gubbar alltid blir mycket sjukare än vad vi blir. Eller hur? Tur att du är pigg.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det inte blir någon mer sjuka hos er.
    Hoppas gubben kryar på sig snart.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen han inte smittar dig igen nu bara.

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna att du håller dig frisk

    SvaraRadera