onsdag 5 januari 2011

Idag har det varit

jobb mellan 8 och 15 och efter det i stort sätt ingenting.
Gubben var inte hemma när jag kom hem utan var uppe hos Gunilla och sambo och tittade på nån grej åt dem.
Jag var ute med hundarna en stund och passade på att fylla fågelmataren.
Gubbens brorsa kom ner till mig för att visa en bild på en katt(han undrade om jag kände igen den, vilket jag inte gjorde).
Han tog bollen från den bruna labben och lyckades kasta upp den på taket. :-) Där blir den nog liggande till snön börjar smälta.
När gubben kom hem så åkte vi och hämtade en tomte och handlade lite mjölk.
Egentligen skulle vi ha träffat gubbens bröder med familj idag, men en av dem blev sjuk så det blev tyvärr inställt.
Men imorgon ska alla(förhoppningsvis) komma och käka mat som tomten ska laga.
Vi orkade inte tänka mat så det blev pizza idag.
Det började snöa igårkväll och har snöat hela natten och i stort sätt hela dagen idag också, inte så mycket men det har kommit ner iallafall.
Jag stickade lite igår till Online Stickcafé, men tyvärr stickade jag fel så jag måste repa upp lite grann och jag är inte glad för det.
Nu är det sängen som gäller och imorgon ringer inte klockan före 8. :-)
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. vi har också snö här, trodde inte det skulle komma så mycket mer men men, hoppas du haft en bra helg

    SvaraRadera