söndag 30 januari 2011

Gubben och jag kunde

slita oss från köksbordet och våra datorer och gick och satte oss framför TV i vardagsrummet istället ett par timmar.
Och jag fick fram mitt broderi och fick en hel del stygn gjorda under dessa timmar och riktigt kul var det också.
Mitt grötfat
Glömde att tala om att gubben varit duktig som vanligt igår och gjort en massa nyttiga saker bl.a så hade han varit och städat vårt städställe och sen har han spacklat lite i rummet som ska tapetseras. Just ja, han hade lackat listerna som ska sitta runt dörren också.
Visst är han duktig min gubbe? :-)

Bilden som inte ville komma till mailen häromkvällen
Vår hemmagjorda pizza
Idag skiner en fin sol på vår himmel och snart ska vi ta lite fika och sätta oss ute en stund.

3 kommentarer:

  1. Här är också soligt, måste ut!

    SvaraRadera
  2. Hos mig är det också sol!! Tror jag måste ta en promenad till. Gick med stavar 1 timme i morse.

    SvaraRadera