onsdag 12 januari 2011

Blev inget

skrivet igår, men det hände väl inte alltför mycket heller.
Hade lite besök av folk på förmiddan och eftermiddan och kvällen gick åt till jobb.
Det finns en sjukdom som kallas vinterkräksjukan och som härjar runt just nu och har naturligtvis drabbat oss på mitt jobb. Så just nu går jag i princip och väntar på att det ska bryta ut.
Gillar absolut inte den sjukdomen, men jag brukar heller inte klara mig om den finns i min närhet.
Har lite oro i magen och ont i huvudet. Jag ska inte jobba förrän imorgonnatt, men jag vill ju inte att det ska bryta ut då när jag är ensam.

1 kommentar:

  1. Fy för eländet. Vågar man skriva att man klarat sig från eländet alla år? Lika rädd och lika känslig är man varje år. Det räcker att nån nämner ordet så känner man oron i magen och känner sig helt däckad, konstigt eller hur? Hoppas verkligen du slipper den där eländiga bacillen.

    SvaraRadera