lördag 1 januari 2011

Andra morgonen av

fyra där klockan ringer 5.30 för mig.
Det var inte lätt att kliva upp imorse efter bara 5 timmars sömn, men allting går om man måste.
Har inte varit någon rolig dag idag av olika anledningar så när jag äntligen kom hem igen så hade musten gått ur mig ordentligt och jag har inte fått ett dugg gjort.
Gubben fixade till jättegod mat och sen har vi suttit med varsin dator som vanligt.
Gunilla kom och hälsade på en sväng och lånade en film och grabben kom hem från vår huvudstad. Helskinnad :-) och bilen hel :-)
Jag försökte lägga mig och vila en stund, men det gick inge bra för jag hade 3 kelsjuka hundar som ville vara nära mig och då helst nära ansiktet så de kunde tvätta mig alla 3. :-)
Det är roligt med djur.
Jag har faktiskt fått några varv stickade på min halsduk med hjärtan och det är duktigt gjort av mig(tycker jag iallafall).
Tänker stänga av den här apparaten, gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och förhoppningsvis sova som en stock tills klockan ringer. (Utan mardrömmar hoppas jag)
Har inte varit många minusgrader idag och solen tittade fram en kort stund under dagen. Det blåste ganska bra imorse när jag for till jobbet.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN SÖNDAG IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar