tisdag 7 december 2010

Sitter och försöker

starta igång mig ordentligt så jag får lite till gjort idag.
Klev upp tidigt(samtidigt med gubben) och åkte iväg med min bil till verkstan. Lämnade den 6.50 och for sen tillbaka hemåt. Gubben skjutsa hem mig och for sen till sitt jobb.
Jag släppte ut hundar och satte igång en tvättmaskin och gick sen och la mig en stund till.
Nu har jag börjat elda, tvättat en maskin till, ätit frukost och satt på diskmaskinen.
Ska hänga tvätt nu och sen får vi se vad jag får för mig att göra mer.
Solen skiner och jag skulle tro att det är runt 10 minus ute. Fast termometern visar bara -5,7, men solen skiner på den. :-)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Hittade precis hit till din trevliga blogg. Här tittar jag gärna in igen! :)

    Ha en bra dag!
    /Hedvig

    SvaraRadera
  2. Visst är bloggvärlden härlig. Fick också en kommentar från Hedvig att hon hittat min blogg. År så trevligt med alla nya bloggvänner man får.
    Önskar bara mer tid att hinna läsa alla trevliga inlägg.

    Vi "ses" kanske på Online Stickcafé senare. Ska tänka på dig när du sitter på jobbet. Ha det bra!

    SvaraRadera