fredag 17 december 2010

Nu börjar mina

ögon gå i kors så det är dags för sängen.
När jag kommit hem imorse och hundarna fått mat och varit ute och jag äntligen fick sova så sov jag gott i 4 timmar.
I eftermiddag har gubben tagit in mer ved så vi ska kunna fortsätta elda och få det varmt och skönt.
Han fick hjälp av grabben att plocka in veden.
När detta var klart åkte vi till min arbetarkommun och hälsade på tomten och tog honom med hem.
Efter inhandlande av lite mjölk m.m. så tog vi med oss hämtmat och käka vid köksbordet.
Grabben har dragit till huvudstaden nu ikväll och honom ser vi inte förrän efter jul.
Gubbens yngre bror som bor i hemkommunen kom ut en sväng och lånade bussen över nån dag.
Det har snöat idag och bara varit ett par minusgrader.
Sängen var det visst för mig för klockan min ringer 5.30 imorgonbitti. Jobb för mig mellan 7 och 16.
GOD NATT OCH SOV GOTT ALLIHOPA!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en lugn dag på jobbet och att vägarna är bra när du åker hem igen.

    SvaraRadera