måndag 13 december 2010

Min arbetsdag på

jobbet är slut sen flera timmar och efter jobbet åkte jag till verkstan med bussen.
De skulle/satte dit en liten grill som de inte hade hemma när vi hämtade bussen för nån vecka sen.
Satt där och väntade nästan 1 timme, tråkigt var det, men jag fick se Robert Gustavsson på TV iallafall.
När de väl var färdiga så hade de varit bussiga och bytt en lampa på bussen också. Tack verkstan! Vi hade inte märkt att den var trasig.
Väl här hemma har det inte hänt särskilt mycket mer än att jag och grabben haft ett väldigt bra samtal(tycker jag iallafall).
Nu sitter jag och funderar på vad vi ska ha till mat idag och gubben kommer hem om 1 timme.
Men det slutar säkert som vanligt - jag sitter vid datorn och han lagar maten. (Suck, att jag är så lat)
Jag har iallafall börjat elda om jag ska försvara mig lite.

1 kommentar:

  1. Hej! Ja du ... var och en kan väl få göra det man är bästa på...? Du på datorn och din "gubbe" på att laga maten... jag har förstått det så att han är duktig på mat. Trevlig kväll. Kram sytanten

    SvaraRadera