fredag 24 december 2010

Med denna bonad vill jag önska Er alla en riktigt GOD JUL!

Jag broderade denna när jag fortfarande bodde hemma och när jag sen flyttade så tänkte jag lämna den kvar i mitt föräldrahem för mamma tyckte om den.
Jag fick inte göra det för henne, men efter något år fick jag se samma bonad i en annons i en veckotidning. Skickade efter den och broderade den i hemlighet och lämnade den till henne när den var klar.
Och hon blev riktigt glad över den.
Jag sitter på jobbet eftersom jag jobbar. :-)
Har kokat ägg och skalat potatis och nu är det tvätten som gäller. Sen ska köksgolvet få sig en omgång.
Jag blev inte så långledig som jag trodde att jag skulle vara. En arbetskamrat är sjuk och vi har dåligt med vikarier så jag ska in och jobba på annandagens förmiddag, men sen hoppas jag att jag får vara ledig.
Tvätten var det ju jag skulle ägna mig åt och inte sitta här och häcka.

4 kommentarer: