torsdag 2 december 2010

Kunde ha legat

i min säng och sovit gott, men jag klev upp strax efter gubben gått upp.
Och varför kom jag på detta?
Jo, för jag tänkte vara effektiv idag och göra en massa nyttiga saker som dammtorkning, städning och tvätt.
Hur långt har jag kommit hitintills?
Ja, första tvättmaskinen är körd och jag har plockat undan lite från köksbordet. Sen har jag arbetat på fronterville.
Kallt är det, över 20 minusgrader när vi klev upp så det blir att hålla fart på pannan hela dan idag.
Göra nytta var det, bäst att sätta igång kanske...

2 kommentarer:

  1. Lycka till får du nån energi över är du välkommen hit och fortsätta:))) Själv ska jag iväg i kylan -20gr till Visentparken några tim.
    He en bra dag och ta inte ut dej kom ihåg att du ska orka sticka oxå. Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så trevligt att hitta dig då. Känner att vi har en hel del att dela med oss av till varandra. Kom på att jag nog ska fota lite kattor också

    SvaraRadera