torsdag 2 december 2010

Konstigt vad dagarna

går fort när man är ledig.
Allt det där jag tänkte har jag ju förstås inte gjort(i vanlig ordning), men på kvällskvisten fick jag lite fart och dammtorkade åtminstone lite grann.
Gubben tömde en "byrå" på grejer och la sen dit nya grejer. :-)
Gunilla var här en stund på dan och då fick jag några stygn broderade på en jultavla jag börjat på för länge sedan.
Det kändes bra och jag såg mycket bättre med mina nya glasögon.

Grötfatet
Dagen började med över 20 grader minus och uppehåll och slutar med -9,5 och snöfall.
Har varit ut en sväng för att hämta posten och en stund med hundarna i trädgårn.
Nu är det dags för sängen som vanligt vid den här tiden.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN FREDAG IMORGON!!!

2 kommentarer:

  1. Du skriver hemtrevliga inlägg! :-)
    Glasögon gör väldig skillnad, särskilt om man ska sy små stygn eller pilla upp något!

    SvaraRadera
  2. åh va länge sen det var jag broderade...har en hel kartong med broderisatser nånstans...kanske dax o leta fram dom :)
    hoppas du får en riktig bra natt med sömn och att du får en trevlig morrondag. kram

    SvaraRadera