måndag 6 december 2010

Jobbet slut för

några timmar sen.
Gubben nyklippt när jag kom hem, han har varit hos min brorsa och hans familj och det är svägerskan som klippt honom.
Nu har vi 3 nytvättade hundar för vi tog dem till badrummet så fort jag kom hem. Det var dags för tvagning av dem och det kändes rätt att ta det nu när det inte är så jättekallt ute och det är snö kvar.
Nu är det dags för sängen för imorgonbitti måste jag också kliva upp tidigt. Vi ska lämna in min bil på reparation klockan 7.
Det har varit en dag med uppehåll och några minusgrader.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. stora julbadet för vovvarna alltså, det är en fördel med en hund med kort päls, minns schäfrarna tog ju flera dagar att torka och då fällde de dubbelt så mycket

    SvaraRadera
  2. Då blev det lite julbad för vovvsingarna.... Här har vi haft noll till + 0,5 grader, snön som skottas börjar bli tung... hoppas att det får ligga kvar på backen nu annars blir det så blött och skitigt. Det är ju snart jul så för barnen och "Tomtens" skull hoppas jag på snön. Ha det så bra! Kram sytanten

    SvaraRadera